O nas

O nas

O nas2024-08-12T08:12:53+02:00
Kim jesteśmy?

O nas

Rynex Sp. z o. o. powstała w 1996 roku z przekształcenia Miejskiego Zakładu Handlowo-Usługowego w spółkę prawa handlowego.

Nasza działalność skupia się w obszarze zarządzania targowiskami (Płocką Giełdą Towarową, Płockim Centrum Handlowym) i nieruchomościami. Spółka zarządza ok. 11 ha gruntów własnych przeznaczonych pod działalność handlową, usługową i administracyjną. Ponadto spółka jest właścicielem cieszącego się dużym zainteresowaniem hotelu „ Green Hotel Płock” przy ul. Dworcowej, a także jest administratorem dworca kolejowo-autobusowego w Płocku, z atrakcyjną częścią handlowo-usługową.

Prowadzimy także inwestycje w zakresie realizacji projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków oraz zagospodarowaniem, kupnem i sprzedażą nieruchomości na własny rachunek.

Kapitał zakładowy Spółki wynosi 18.461.500,00 zł, w którym wszystkie udziały posiada Gmina Miasto Płock.

Firma zatrudnia ponad 40 kompetentnych i profesjonalnych pracowników.

Dążeniem Spółki jest stworzenie takiej organizacji, która umożliwi rozpoznanie wszystkich potrzeb i oczekiwań klientów zapewniając ich satysfakcję. Rynex realizuje Politykę Jakości oraz dba o właściwe relacje w Spółce doskonaląc system zarządzania oparty o wymagania normy ISO 9001.

Klient – Wiarygodność – Profesjonalizm są wartościami przyświecającymi rozwojowi firmy.

Regulaminy

Najczęściej zadawane pytania

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Przejdź do formularza kontaktowego.

Czy mogę sprzedawać warzywa/ owoce na parkingu przy sklepie wielkopowierzchniowym?2023-07-14T10:19:57+02:00

Sprzedaż może być dokonywana tylko w miejscach wyznaczonych do tego przez Uchwałę nr 244/XIII/2015 Rady Miasta Płocka z dnia 24 listopada 2015 ws. Opłaty targowej na terenie miasta. Handel w miejscu do tego niewyznaczonym może wiązać się z interwencją Straży Miejskiej lub nałożeniem opłaty targowej w wysokości 150 zł za sprzedaż poza miejscami wyznaczonymi.

Gdzie należy się zgłosić, jeżeli nie otrzymałem faktury?2023-07-10T10:45:51+02:00

Najemca/Dzierżawca powinien zgłosić się do biura inkasentów mieszczącego się w hali A na I piętrze.

Jakie opłaty ponosi osoba zainteresowana handlem okazjonalnym na terenie Targowiska?2023-07-10T10:45:02+02:00

W zależności od potrzeby handlującego, Inkasent dopasuje lokalizację i wielkość miejsca na targowisku.
Na opłatę za korzystanie z targowiska składa się
:

Miejsce poza wiatą

1. Opłata targowa od 2 zł za mkw
2. Opłata eksploatacyjna 1,5 zł za mkw

3. Opłata śmieciowa od 1
do 3 zł za stoisko

Miejsce poza wiatą

1. Opłata targowa od 20 zł za mkw
2. Opłata eksploatacyjna 13 zł za mkw

3. Opłata śmieciowa 3 zł za stoisko

Czy zapewniamy stolik podczas wyprzedaży garażowej?2023-07-10T10:43:45+02:00

Nie zapewniamy stolików na wyprzedaży garażowej.

Jak wygląda rezerwacja stanowiska na wyprzedaż garażową w niedzielę?2023-07-10T09:55:24+02:00

Rezerwacji stanowiska dla Klienta dokonuje Inkasent obecny na terenie Targowiska, który wyznacza wolne stanowisko do handlu oraz jednocześnie pobiera opłatę za rezerwację.

Gdzie szukać inkasenta?2023-07-27T13:58:02+02:00

Jeżeli nie widzi Pan/ Pani Inkasenta na terenie Targowiska należy skierować się do biura Inkasentów mieszczącego się w hali A (piętro I). Inkasenci są do Państwa dyspozycji od godz. 6:00.

Jaki jest koszt rezerwacji stanowiska w niedziele?2023-07-10T10:42:30+02:00

Okres letni
40 zł- rezerwacja miejsca pod wiatą

20 zł– rezerwacja stanowiska wyposażonego w stół do handlu

Okres zimowy (01.11-31.03)
20 zł- rezerwacja miejsca pod wiatą

20 zł- rezerwacja stanowiska wyposażonego w stół do handlu

Kto może sprzedawać podczas wyprzedaży garażowej?2023-07-14T10:20:42+02:00

Każdy może zostać sprzedawcą podczas wyprzedaży garażowej. Nie ma obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej.

Przejdź do góry